בכיר השב"כ לשעבר: "רק בהמשך העוצמה הצבאית ננצח"

    המהדורה המרכזית No Comments on בכיר השב"כ לשעבר: "רק בהמשך העוצמה הצבאית ננצח"

    בכיר השב"כ לשעבר עדי כרמי לאבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית': "המסה הגדולה כבר מאחורינו. צה"ל נכנס כאשר חמאס היה צבא בנוי לתלפיות. עכשיו המטרה היא רק להגיע לבכירי החמאס ולחטופים. לאף אחד אין מונופול על השכל, ולכל אחד יש לפעמים רעיונות טובים. מהיכרותי עם החמאס אני יודע שרק לחץ צבאי יוביל לשחרור החטופים. אנחנו חייבים להמשיך בעוצמה"

    צילום: באדיבות המצולם
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר השב"כ לשעבר עדי כרמי, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ואמר: "המסה הגדולה כבר מאחורינו. צה"ל נכנס כאשר חמאס היה צבא בנוי לתלפיות. עכשיו המטרה היא רק להגיע לבכירי החמאס ולחטופים. לאף אחד אין מונופול על השכל, ולכל אחד יש לפעמים רעיונות טובים. מהיכרותי עם החמאס אני יודע שרק לחץ צבאי יוביל לשחרור החטופים. אנחנו חייבים להמשיך בעוצמה"

    חזית הצפון: "הגענו למצב בלתי נסבל וזה יהיה חייב להשתנות. החיזבאללה הוא ארגון שיעי – פרוקסי של איראן והוא לא דומה בכלל לחמאס. יש לנו תמיכה מלאה של ארה"ב להרחיק את החיזבאללה אבל אנחנו מנסים כרגע להימנע ממלחמה. אם לא נצליח למנוע את המלחמה – נהיה במצב של אין ברירה. המצב הזה לא יוכל להימשך. המצב בגבול הצפון ישליך על פני כל המזרח התיכון".

    לדבריו: "בסוף השאלה תהיה אם ניקח את היוזמה בצפון – וגם מתי נפעל מול הרשות הפלסטינית ביו"ש".

    האזינו



    0 תגובות